LOVE IS TO HARD TO BREAK IT'S A LITTLE THING WE MAKE

 

Hej mina kära ♥ Upp och ner dag idag.. Började tungt men slutade bra med mina fina tjejer på mc donalds hehe. Har inte ätit där sen dom byggde om, men visst smakade maten fortfarande densamma!

Annars har väl inte allt för mycket hänt idag. Jo det snöade precis när jag satte mig på cykeln för att trampa hem från stan. Helvete om vintern skulle börja nu när jag precis försökt intala mig att den snart är över. Man överlever väl, åtminstone när en roadtrip och siesta festival är inbokat i maj!! Menmen, det är ett tag till dess..

I dethär inlägget vill jag även visa min tacksamhet till johanna & felicia som betyder så oerhört mycket för mig. Vet inte vad jag skulle gjort utan er, ni bär verkligen på ett hjärta av guld.

Hoppas att ni får en bra fredagkväll. Pappa och jag är ensamma hemma så vi ska beställa thaimat till oss och månsan. Imorgon tar jag tåget till farmor i Växjö, men jag hoppas vi hörs innan dess. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig så jävla mycket fina du<3

2012-01-14 @ 10:50:55
URL: http://feliciavalentinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0