LOVE TO ALL OF YOU

För det första måste jag verkligen berömma alla er som kikar in här varje dag! När man tänker efter så är det lite småläskigt att man inte ens vet vilka det är som läser ens blogg, men det är ju givetvis det som är charmen i det hela också! Ibland när jag och mina kompisar snackar, kommer vi på oss själva med att säga något som "ja juste du var ju där i helgen, hur var det?" trots att den personen inte alls har sagt vart den har varit i helgen. Allt detta för att man läser varandras bloggar ;) 

Tänk då på de stora bloggarna som har en miljon läsare om dagen...När vi var i Stockholm med klassen mötte vi Kenza på centralen och trots att man aldrig någonsin sett henne i verkligheten förut, visste vi direkt att hon var påväg till gymmet haha.
 
För det andra måste jag göra ett extra stort + till er som börjat våga kommentera:) Det är jättekul att kika in på bloggen och se att man fått en kommentar, nästan oavsett vad den gäller. Då känner man att någon uppskattar det man gör helt enkelt.

Så därför tänkte jag svara på två frågor som har kommit upp här de senaste dagarna.

Vart jobbar du? Jag jobbar i en närlivsbutik på Brémelyckan, där jag brukar jobba varannan helg. Mina arbetsuppgifter är att sitta i kassan vilket jag trivs bra med. När det kommer in varor får man även plocka upp på lagret och det är inte lika kul..Men i stort är jag oerhört glad att jobba där jag gör!

Hur klär du dig när du använder stay ups? De är ju egentligen underkläder men det var alltså inte i det syftet jag köpte dem ;) De har än så länge inte hunnit användas, men nu i vinter tänkte jag ha dem över ett par strumpbyxor, till en tjockare stickad tröja eller en enkel svart klänning. I sommar blir det nog barbent till ett par slitna jeans eller skinnshorts.

PUSS till er ♥


Kommentarer
Postat av: Åsepåse

Jag kikar in här varje dag! Du är en riktig insperationskälla. Du får mig alltid på bra humör :* puss hjärtat!

2012-01-09 @ 18:13:39
Postat av: hanna

åh jag gillar din blogg massa filippis!! ;*

2012-01-09 @ 21:15:44
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: filippis

amen åsegullet!! Om någon kan få en på bra humör så är det du :) Puss min fina



tack hannis :*

2012-01-09 @ 21:37:46
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0