STAY UPS


Stay upsen jag köpte innan jul! Har fortfarande inte använt dem, men det beror på att jag inte har haft några hela strumpbyxor att ha under haha.. Har helt enkelt varit för lat för att köpa nya, men idag tog jag tag i mig själv och köpte två par. Tråkigt köp men behövligt! Kommer i alla fall från Lindex och kostade 79kr

Efter träningen blir det snabba ryck hem och duscha, för att sedan hoppa på tåget till Emmaboda idag igen! Men denna gången ska måns och jag hem till hans familj och umgås lite, sover över natt där så vi hörs imorgon :) Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa massa bilder från resan?:)

2012-01-05 @ 21:16:31
Postat av: vilma

hur klär du dig när du anväder dom? :)

2012-01-06 @ 16:44:49
Postat av: Anonym

men !

man brukar väl inte ha stay-ups över andra strumpbyxor?

jag har iaf. aldrig sett det tidigare.

det kanske är det senaste?

2012-01-06 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0