THAILAND SHOPPING

Här kommer lite bilder på de jag köpte i Phuket. Fanns ju som sagt inte så bra shopping, och det som fanns var en aning dyrare än på andra ställen i Thailand, eftersom Phuket är en turistort. Så om ni åker till Thailand för att hitta den bästa shoppingen, är Bangkok helt klart det bästa alternativet. Dem har bäst utbud och till ett mycket lägre pris. Finns stora shoppingcenter, men personligen tycker jag att det är mysigare att gå på marknader!



Linnen är sånt som finns vart du än går. tror jag köpte vissa av dessa linnen för 30 svenska kronor. Förutom spetslinnet, var starbuckslinnet min favorit. Men som ni ser krymper modellen en hel del, redan efter en tvätt. Så ett tips till er som ska shoppa är att bättre handla för stort än för litet! Levisshortsen gick på ca 60 kr tror jag. Fick även ett par vita låga och ett par höga svarta converse, av måns mamma & pappa som var i Thailand precis innan oss :)

Har ju även glömt att visa er våra thailandbilder!! Men det inlägget tar lång tid att göra, så det blir en annan dag. Hoppas ni blev nöjda med bilderna! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka klipp

2012-01-28 @ 19:19:35
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0