THE FIRST CUT IS THE DEEPEST


Hejhejhej:) hoppas dagen har varit bra.Hade bara natur och projektarbete idag i skolan eftersom svenskan var inställd som vanligt hehe.. Satt endå kvar till tre och pratade med fina klasskamrater!

Nu har jag ätit gröt med banan och sylt i. Försöker bli lite nyttigare men det höll inte längre än att jag tryckte i mig en cupcake till kaffet direkt när mamma kom hem. 

Nu ska vi åka och kolla lite second hand, innan jag sätter mig med plugget.. Ska även försöka hinna övningsköra innan träningen ikväll, vi får se hur fort tiden rinner iväg helt enkelt!

Slänger upp en bild på kuvertväskan jag köpte i Växjö. Säkert många som har en likadan, men jag tycker den är för jäkla snygg och lätt att pigga upp en tråkig outfit. Kommer från Hm och kostar 149kr
Hörs senare ikväll, Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!jag undrar ifall du inte skulle kunna visa bilder på dina inköp från thailand :)?

2012-01-17 @ 20:15:25
Postat av: filippis

Hej:) köpte faktist inte så mycket, men det jag har kan jag absolut visa!

2012-01-18 @ 13:41:29
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0