TRANSPARENT


Har ju glömt ett visa er denhär söta klänningen jag köpte för någon vecka sedan! Det fanns en liknande på HM innan jul, men den blev slutsåld direkt. Men jag hittade en nästan lika dan på Indiska, så därför önskade jag mig den i julklapp. Mamma berättade i efterhand att hon hade runt till alla Indiska affärer här i närheten för att få tag på en! Den var slutsåld i S överallt, men tjejen i kassan här i Kalmar var så hjälpsam och letade igenom halva lagret men utan resultat tyvärr.. Sen när mamma, edde och jag gick på stan några dagar efter att jag kommit hem från Thailand gick jag endå in där för att se om det kanske fanns någon större storlek kvar. Och tror ni inte att det hänger en sån klänning kvar, och den är i small :D Dessutom var den nersatt till halva priset vilket inte gjorde saken sämre!

Troligtvis var det någon som hade lämnat tillbaka ett julklappsköp, men det tackar jag för så glad som jag blev! Hade i alla fall tänkt matcha den med strumpbyxor och en kort stickad tröja över, kanske i färg? Om man ska ha den till fest får man nog köra på ett längre svart linne under, med tanke på att den är helt transparent.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tur du hade!

2012-01-10 @ 20:45:22
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0