WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DON'T SUCCEED


hejhejhej. Skönt med helg! Trots att jag sover hela tiden är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. Ikväll väntas en lugn och skön kväll med andra ord. Har laddat upp med en fet godispåse från Tokige ture och ska försöka övertala mamma att köpa pizza hehe..Tur att man har träning imorgonbitti innan jobbet!

Efter skolan följde jag med felicia in till stan för att handla nitar på Dynamite, så nu jäklar ska det pimpas här hemma ;)

Ni hade ju även önskemål att få se mina inköp från Thailand och som ni vet är erat ord min lag. Hann ju dessvärre inte köpa så mycket, men lovar att visa upp de linnen som fick hänga med hem! Dock blev ljuset så dåligt när jag skulle ta kort så får ta om resten av bilderna imorgon.. Bilden på dethär vita spetslinnet duger i alla fall :) har inte hunnit använda det än men tycker att det är så himla sött, så köpte även ett likadant i svart.

Nu ska jag packa upp min stinkande träningsväska, ha en bra fredagkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0