2012-07-04

Hejhej :) Igårkväll efter jobbet kom lite vänner hit för grillning. Manne gjorde fläskfilé med soltorkade tomater, vitlök, mozzarella och basilika, som vi åt med krocketter och aioli. Hör ni hur gott det låter? ;) Det var det kan jag lova. När vi var mätta och belåtna drog vi även fram vattenpipan och satte på infra värmen, vilket gjorde att vi kunde sitta kvar på altanen några timmar till. Mysig kväll i alla fall!
 
Idag gick jag däremot upp vid sju, för körlektion vid åtta.. Gick faktiskt väldigt bra idag!! Men så fanns det ju självklart ingen uppkörning förrän i augusti.. så jäkla typiskt, vill ju inte ha ett köruppehåll på en månad innan uppkörningen..menmen vi får se hur det blir!
 
Satt kvar på körskolan och pluggade i fyra timmar, och nu är jag hemma på lunch. Ska alldeles strax fixa i ordning mig och åka till jobbet som börjar vid tre. Kommer hem sent ikväll, och jobbar därefter vid sju imorgonbitti så lär inte bli någon mer uppdatering. Men sedan är jag ledig hela fredag och lördag, underbart! Ha det bra till dess :) Puss och kram

Kommentarer
Postat av: A

Vilken körskola går du på? Är du nöjd med den? Bra lärare? Tack för en fin blogg!

2012-07-10 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0