2012-07-11

Hej på er :) var det bara min blogg som låg nere hela dagen i förrgår? Tänkte uppdatera er lite men icke sa nicke. Begav mig till Måns sommarstuga för att njuta lite av sommaren. Åt grillat och badade badtunna och lekte med sötaste mopsen. Första gången jag någonsin känt att jag hade velat bli hundägare, men nu när katten springer lite som den vill här hemma, medan jag ligger i soffan och äter pizza är den första tanken plötsligt bortblåst.
 
Edde och jag köpte hem sushi häromdagen förresten! Andra gången i hela mitt liv som jag äter det, jag menar rå fisk?? Men det var faktiskt ganska gott så det lär inte vara sista gången med tanke på att min mamma älskar det :)
 
Mitt emellan jobb och sömn har jag även hunnit med att fira Amilia som fyllde 19. Hon hade anordnat stor fest i sin sommarstuga i Köpingsvik. Där spenderade kvällen och natten, som blev en jättetrevlig sådan med fina människor, bockar och bugar vi för såklart!
 
Nu är jag ledig idag och imorgon, för ett 8 timmars jobbpass på fredag och därefter 2 dagars ledighet till. I helgen väntar dessutom troligtvis en tripp till Göteborg med fina klasskamrater. ♥ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0