KÖRKORTSCENTER

Fick en fråga om vilken körskola jag går på, hur den är osv. Och självklart tänker jag svara på det! Jag går på en skola som heter Körkortscenter, som ligger vid Max, subway och pizzapalatset inne i stan. (ja ni hör ju, ingen skräll att man hamnade just på den körskolan hehe)
 
Jag tycker att körskolan är jättebra, och omhändertagande om de elever som går där. När jag började var den ganska nyöppnad och hade bara 2 bilar, men sedan dess har bilarna ökat till 5 tror jag? Det är små bilar, som är oerhört lätta att köra, vilket gör att man lätt lär sig!  Enda nackdelen är att jag har bytt körlärare många gånger, pga att min första lärare slutade.. Men man känner sig alltid välkommen och blir peppad till att orka ta sig igenom hela körkortsbiten. Jag är osäker på vad andra körskolor har för körlektionspris, men som student får du 12 % rabatt här på körkortscenter, så en 55 minuters lektion kostar 580 kr (660 ordinarie pris). Jag skulle med andra ord varmt rekommendera denna körskola!
 
Jag tog min första lektion i april och målet var att ta det innan studenten. Men när de sista proven/skoluppgifterna kom de sista veckorna, var jag helt enkelt tvungen att prioritera det först och orkade inte med att samtidigt plugga teori till körkortet. Och sedan dess har väl tiden runnit iväg lite, och trots att jag har lipat över dedär jäkla körkortet flertals gånger, har jag lovat mig själv att ta det i min egna takt och inte jämföra mig med andra. För huvudsaken är att jag själv känner mig redo för att ta körkort, och kämpar vidare med dendär teorin tills jag har det i handen. För då kan jag slappna av, och vara förbannat stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0