LARS WINNERBÄCK

Häromdagen hade jag en helt underbar dag med min gamla barndomsvän Agnes. Ett tag tappade vi kontakten helt, men för något år sedan tog vi upp den igen, och det är jag så himla glad för idag!
 
Vi möttes upp i stan och hon bjöd mig på käk på Krögers, där jag åt jättegod fläskfilé med bearnaise och rödvinsås. Sedan åkte vi vidare till Borgholm, för att kolla Lars Winnerbäcks konsert i Slottsruinen. Vilket var så jäkla bra!!! Det var min femte och Agnes sjunde konsert nu, och vi tröttnar aldrig. Jag saknade några av mina favoritlåtar, men med det urvalet han har är det nog inte så lätt att göra en turné där alla får höra de dom vill. I vilket fall som helst så lämnade mitt hjärta ett litet utrymme för en ny skiva i höst, så nu är det bara att hoppas på att den släpps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0