20012-06-27

Hej på er :) Helt ärligt har jag haft en riktig skitdag idag, men det konstiga är att jag är minst lika glad för det. Fick skjuss med chefen till jobbet vid sju i morse, vilket innebar att när jag var färdigjobbad fanns det inget annat alternativ än att börja gå. Men som tur var sken solen, och jag använde run keeper (appen på mobilen) som trots skoskav gjorde att jag blev motiverad till en powerwalk. Testa den om ni är ute och går/springer, hur peppande som helst!!

När jag väl kom fram till busshållplatsen hade jag tid över, så jag gick in på netto för att handla lite. Men där var det sån jäkla kö att när jag precis kom ut igen såg jag bussen åka förbi mig. Inte nog med det, så hade jag kollat fel på tidtabellen så den andra bussen gick från träffpunkten, alltså inte från möllstorp där jag satt i ösregnet..haha

Menmen, det var bara att bita ihop. När jag sedan klev av vid Norrgård i stan blev det att rättare sagt springa enda hem. För visst är det typiskt att enda dagen man väljer att inte ta jackan med sig till jobbet, ska det spöregna? 

Aja, nu är jag hemma i alla fall och har bytt om till mjukiskläder. Trots denna jävla skitdag är jag glad på livet. På fredag är jag ledig och då kommer mamma och pappa hem :) dock åker de redan på lördagmorgon, men då väntas utgång med mina tjejer! Ikväll ska Månsan och jag grilla, sedan sätta oss med gänget på Krögers för att kolla fotbollen ikväll. Ska bli himla mysigt faktiskt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0