2012-06-04


Då säger jag hallå igen :) Nu har jag landat lite smått här hemma efter hemkomsten från Rhodos igårkväll. Kan börja med att säga att jag har haft en helt underbar vecka med Månsan♥ Den kom verkligen lägligt efter all skolstress! Har en hel del bilder att visa er, som troligtvis kommer upp ikväll eller imorgon!

Idag åkte jag in till skolan trots inställda lektioner. Fixade till mig ett G i matte c som jag blev sjukt nöjd med!! Läste därefter mejlen och fick reda på att det även blev vg i religion. Åkte därefter vidare till körskolan och klarade alla testen på fas B, så min dag blev bättre än väntat. Gick sedan en runda på stan och inhandlade lite smått inför balen som är på onsdag, och jag är så förbannat taggad att det håller på att gå över styr hehe.

Men först ska en svenskaredovisning avklaras, och även lite fortsättning på teoriplugget... Men först och främst ska jag packa upp min överfulla resväska och åka ner till gröndal för träning. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte lägga upp en bild på dig i din balklänning? :)

2012-06-05 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0