2012-06-20


Hejhej :) fina ni är som fortfarande orkar kika in här, trots den usla uppdateringen.. Har fortfarande inte fattat att vi faktiskt tagit studenten och allt vad det innebär.. Vuxen, jobb och framtidsplaner är väl det som snurrar mest i huvudet just nu. Men än så länge är livet helt underbart, trots att jag saknar mina underbara klasskamrater något otroligt.

Igår spenderades kvällen med tre av mina favoriter ute i johannas sommarstuga på Öland. Hade en perfekt kväll med grillning och mys innan vi somnade gott sent in på natten.

Nu idag har jag tagit ledigt från jobbet för att åka och spela match i Kristianstad. Så medan ni njuter av det härliga vädret kommer jag sitta på en buss.. men jag hänger inte huvudet för det, för på fredag är det midsommar och det ska firas på bästa sätt.

Vi hörs någon gång i veckan ♥ Ta hand om er. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0