2012-06-29



Hejhej :) Tänkte vara generös och bjuda på en hel del bilder i förmiddags, men mobilen och datorn ville inte samarbeta med mig så det får bli en annan dag.

Idag är jag ledig, och det känns förbannat skönt!! Solen sken ett bra tag, så jag passade på att vila upp mig i solstolen. Fick dessutom två bra besked.. Jag fick en dator av mamma och pappa i studentpresent, men redan efter två dagar hände något med den så den behövdes skickas in på service. Och självklart hade jag redan lagt in alla studentbilder där och raderat dom från kameran, så jag fick panik. Men idag ringde dom och sa att bilderna hade räddats!! Så jäkla bra, det var ju huvud saken :)

Och inte nog med det, skulle jag boka biljetter till Vallen och maskinen som spelar imorgon. Och när tove skickade ett sms att biljetterna snart skulle ta slut, fick en sån panik att jag tryckte fel kod tre gånger så kortet spärrades haha..

Men som tur var kunde brorsan pröjsa ut för biljetten, och så beställde jag ett nytt kort samma dag, som hade landat i brevlådan idag!

och inte nog med det, så tappade jag mitt busskort igår..Jag är nog rankad 10 klantigast i världen. Så det ska jag åka in till stationen och spärra nu, samtidigt som jag hoppas få ett nytt!

Så efter många om och men, har det i helhet varit en bra dag ;) Vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0