BAL 2012


Hej på er! Kan ju börja med att be om ursäkt för den återigen dåliga uppdateringen. Känns som att det är mycket förlåtande från min sida nu för tiden haha, men bloggen har hamnat lite vid sidan av allting. Bilderna från Rhodos kommer självklart upp, det är bara en tidsfråga när jag har tid att spendera några timmar vid datorn..

Men i alla fall, igår var dagen som den efterlängtade balen höll till. Dagen började tidigt för uppsättning hos frissan, plockade upp måns påvägen och åkte hem till mig för lite lunch innan vi börjaded fixa oss. För mig tog det ett x antal timmar längre tid, men när klockan slog ett var vi klara och åkte ner till stadsparken.

Träffade älskade vänner som var så fina allihopa! Fotades i timmar och var lycklig över att solen skén. Begav oss sedan vidare till Bistro. Drack cider, åt nachotallrik och lyssnade på nationalsången på Larmtorget.

Blev därefter bussade till Borgholm där vi intog Strand, åt 3 rätters och hade en helt oförglömlig kväll. Hade skyhöga förväntningar men kvällen levde upp till varenda en. Så fantastiskt jävla underbart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart finast på balen!

2012-06-07 @ 21:01:38
Postat av: C

åh va fina!

och din klänning!- är kär i den :D

2012-06-07 @ 22:28:48
Postat av: filippa

åh vad fina ni är!! tack så hemskt mycket :)

2012-06-10 @ 13:18:46
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0