DON'T LOOK BACK IN ANGER I HEARD YOU SAY


Efter en ynka svenskalektion idag åkte jag en sväng till körskolan. Hade inga böcker med mig så plugget gick väl lite sisådär. Men jag satt vid datorn och nötte in dedär satans frågorna om och om igen.. Mitt mål var ju att ta körkortet innan studenten men nu när det inte har blivit så, har jag lovat mig själv att ta tag i teorin på riktigt när allting har lagt sig efter studenten, det vill säga nästa vecka. Denna vecka vill man ju främst ha kul och leva livet utan att behöva gå runt med ångest.

Menmen, det är bara att kämpa vidare. Idag jag jag klädd såhär, jeansshorts 501 från levis, linne från hm och en lång, vit transparent skjorta. Till detta vita converse och skinnjacka

Nu ska jag äta lunch och lägga mig ute i solstolen en stund! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0