....


Godkväll :) Orkar inte lägga upp alla Grekland bilder ikväll så det får bli imorgon.. Har suttit och skrivit färdigt ett svenskatal nu. Detta är den sista uppgiften jag någonsin kommer att göra i skolan, någonsin. Känns så jäkla bra rent ut sagt! Men lite märkligt också såklart..Många tankar vad som kommer hända här framöver osv, men just nu ska jag bara njuta av dessa dagar jag har framför mig.

Bjussar en bild på en av studentklänningarna jag har sytt. Nu köpte jag dessutom en på Zara i Rhodos som jag förmodligen ska ha, men denna kommer säkert också till användning :) Puss

Kommentarer
Postat av: A

Hej Filippa! Kan du inte visa massa bilder och berätta om gårdagen bal? Är så himla nyfiken och du och Måns var säkert superfina tillsammans :)

2012-06-07 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0