2012-03-07


Hejhej:) Kort skoldag idag med mattelektion och Religionprov.

Spenderade hela kvällen med religionböckerna igår, och trots det lärde jag mig knappt någonting. Har så förbannat svårt för att plugga. För det första har jag I.N.G.E.N studieteknik som fungerar, för det andra går det ena in genom örat och ut genom det andra (eller in genom den ena hjärnan och ut genom den andra som jag råkade säga idag, einstein) eller så somnar jag. Vaknade av ren panik igår över att jag sovit i över en timme.. 

Men mamma var i alla fall hjälpsam som gjorde sitt yttersta och försökte förklara allting. Jag skrev i alla fall som en idiot idag på provet, men det kändes väl inte hundra.. Skönt att ha det gjort i alla fall, så får vi se hur det går!

Hade i alla fall världens gosigaste misse som förgyllde mina pluggpauser ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger stadsmissonen? :)

2012-03-07 @ 15:19:30
Postat av: Hanna

haha åh vad han är söt!

2012-03-08 @ 09:29:18
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0