2012-03-12


Hej på er :) Kan ni fatta att termometern här hemma för en stund sedan stod på 19 grader!! Visserligen var det i solen, men ändå. Började dagen med lite matte, för att sedan gå till Kriminalvården och ha en intervju med en fd. kriminell man som startade KRIS här i Kalmar. Håller på att göra en webbtidning på median och därmed valde jag att göra intervjun. Tove var min medhjälpare och det var riktigt intressant att lyssna på vad han hade att säga! 

På vår inställda lektion tog vi en promenad ner till hamnen, åt glass och njöt av vädret! Efter skolan hade jag, Johanna & Felicia ett litet möte med en kvinna på Konstmuséumet där vi ska ställa ut våra bilder till projektarbetet och det flöt på bra, så snart blir ni bjuda på vernissage mina kära vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hopp det är underbart väder ju!

Dags att ses snart lippis? ;*

2012-03-12 @ 21:42:40
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0