2012-03-20


Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag men det har sina orsaker. Efter lite svenskalektion och rapportenskrivande på projektarbetet begav vi oss välförtjänat mot donken. (haha tänker bara på högstadietiderna när man säger de..) Myste där en bra stund innan jag begav mig till körskolan. Gick väl sådär idag om man säger så. När jag kom hem mådde jag inte alls bra och däckade i soffan i 2 timmar. Kände mig illamående och hade huvudvärk, men trotsade detta då jag bestämde mig för att åka till träningen i alla fall. Som tur var släppte det mesta där, så nu mår jag lite bättre. 

Mamma har legat sjuk här hemma i 3 dagar så jag ligger väl i riskzonen antar jag.. En sak är klar och det är att jag inte har någon tid i världen till att vara sjuk. I helgen drar jag och brudarna till Linköping och då måste jag må prima. Laddar därför upp med popcorn och fortsätter soffhänget och fotbollstittandet med pappa. Godnatt på er 

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fin blogg! Kolla gärna in min o släng en kommentar :) Ha det fint! Kram

2012-03-28 @ 00:01:34
URL: http://nattstad.se/nadiakarlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0