2012-03-21




Hej på er! Bloggen kanske inte har varit på topp de senaste dagarna, men det ska bli ändring på det framöver. Hade bara två lektioner idag och på religionslektionen fick vi tillbaka provet, som jag klarade!!! Blev så glad att det gjorde hela min dag haha:) Vi slutade vid elva, men åt lite kroppisar i matsalen innan jag, johanna & felicia begav oss till parken med varsin salami/brie macka. Det var sjukligt varmt, så vi njöt av solen och hade det allmänt mysigt.

När klockan slog två gick vi till Konstmuseet där vi har varit tills nu. Vi ska som sagt ha våran utställning från Polen med projektarbetet på Konstmuseet, så idag hängde vi upp bilderna och hade en liten vernissage för våra familjer och kompisar. Bjöd på cider & salta pinnar så där missade ni något ;) Men utställningen står kvar i två veckor till, så om ni har vägarna förbi är det bara att kika in!

Nu ska jag bege mig till månsan ♥ Han har lovat att göra hans gudomliga carbonara medan jag kollar fotboll hehe, bra deal. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0