2012-03-28


Hallåhallå! Hoppas allt är bra. Med två ynka lektioner idag vore man oförskämd att klaga. Körlektionen gick bra dessutom, så nu är man på g ;) det är ju bara dendär jäkla teorin också... är så dålig på att ta tag i den! Men efter nästa vecka är det lov, så då ska jag bannemig sätta igång!

Annars då? Jo jag hängde med felicia en sväng in till stan, där vi mötte upp Amilia, Tora och Hanna för en liten fika på 4kök. Nu kom jag hem för ett tag sedan, och funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sätta igång med lite plugg. Ikväll väntas brottarfys, och därefter blir det en liten utgång med Qvöstjejerna! Var inte så sugen egentligen, men nu är jag på bra humör och lönen hade precis trillat in på kontot så jag kunde inte motså!

Angående bilden: hur skönt kan det vara att ligga i ett handfat? Och varför i hela friden vill den rackaren alltid följa med mig när jag ska på gå toa? Känns lite obekvämt faktiskt..
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ladda upp bilder på alla dina appar ? :)

2012-03-28 @ 18:05:27
Postat av: Hanna

söt missen

2012-03-30 @ 12:35:16
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0