2012-03-29


Hej på er :) Hade en sån sjukt rolig kväll igår! Började med förfest hemma hos frida. Sedan begav vi oss vidare in till KM där vi träffade massvis med trevligt folk, för att därefter avsluta med dans på O'learys och lite Maxburgare i magen, innan jag åkte taxi hem i blåsten. Bilder kommer när jag har vaknat till liv igen.

Hann dock bara sova fyra timmar innan det var dags för fg träning imorse..Men det är konsekvenser man får ta, som mamma säger. Slutade vid tolv så efter lite kycklinglasagne i matsalen fördröjde jag lite tid med fina klasskamrater. Drog en sväng på stan och tog en pratstund i hamnen. En körlektion hann jag även med, men nu är jag hemma och njuter av att vara träningsledig.

Slänger in en bild på en ny transparent blus jag hade på mig idag. Köpte en likadan i vit, men älskar verkligen den mintgröna färgen! Kommer ifrån Gina tricot. (Stör mig på min tumme i hörnet, trodde jag köpte ett neongult nagellack men som visade sig vara snorgult)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0