DARK OF THE ALLEY, THE BREAKING OF DAY




Har precis kommit hem från stan där jag åt lunch med finaste tjejerna ♥ på 4kök. Jag och Felicia slog på stort och åt plankstek och johanna åt den gudomliga pastasalladen! Gott som tusan var det i alla fall :) När dem stängde vid fyra, gick vi vidare till Corner och drack latte tillsammans med ronja.  

Nu är jag hemma en snabbis för att fräscha till det nerkladdade sminket som snöblasket orsakat, och för att byta om till jobbkläder. Jobbar från 18.15-21.15 idag. Därefter blir det att förtära lite alkohol med lite trevligt folk! Vi hörs mer imorgon, ha en bra lördagkväll! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte berätta hur du håller dig i form? :)

kram!

2012-04-01 @ 09:53:21
Postat av: filippa

självklart kan jag det! Kör en inlägg med det sen :) kram

2012-04-01 @ 11:26:21
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0