DON'T YOU KNOW WHO I THINK I WAS?


Här är jeansshortsen jag klippte av. Ser lite blåare ut på bilderna, de är mer åt det gråa hållet. Var ett riktigt kap då jag endast betalade 20 ynka kronor för dem!

Fick en fråga vart stadsmissionen ligger: Nu ska vi se om jag lyckas förklara dethär! Vet du vart Blomsterlandet och Latjo Land ligger? I sådana fall är du precis där. Om inte, så åker du norra vägen (den stora vägen mellan kalmar-lindsdal) ända till korsningen där man antingen kan svänga in till norrliden eller mot ikeahållet, där svänger du mot ikea. Därefter kommer ytterligare en liten rondell och då svänger du vänster. Ligger någon mack där också, vet dock inte vad den heter? Sen är du i princip framme! Haha dedär gick inget vidare, så hoppas att jag inte virrar ut dig på villovägar.

Nu ska jag ner och göra tacos tills mamma kommer hem. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0