EVERYBODY IS LOOKING FOR LOVE


Efter att jag gjort ett litet besök på Apoteket tog jag svängarna förbi Metra påväg hem. Inhandlade fliselin (ett slags filter man stryker på tyget för att det ska bli starkare/stelare) som jag ska använda mig av i mitt nästa projekt. Vet ni vad det är? Jo jag tänkte göra ett försök att sy min blivande studentklänning! 

Eftersom den jones & jones klänningen jag vill ha verkar vara omöjlig att få tag på, får jag helt enkelt göra ett försök till att sy min egen. Har lite tyg här hemma som jag tänkte använda mig av, så jag tänkte börja redan idag! Klänningen ser jäkligt svår ut att sy dock, men man förlorar ju inte på att försöka. Hade blivit så himla glad om jag lyckades :) Återkommer med resultat när den är färdig, om jag inte slagit sönder symaskinen innan dess så att säga haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0