GULT ÄR FULT.


Nu har jag varit hemma ett tag efter långrundan. Var helt mör i benen när jag kom hem, haha märks att man inte tränat på ett tag.. Men visst blev det lite fynd! Ett av dem är denhär knallgula tröjan. Var jätteosäker på om jag skulle köpa den, men när den kostar 20 kr är det ju inte så mycket att tveka på. Testade att ha den till ett par svarta jeansshorts och med en skjorta under och det blev faktiskt inte så dumt.

Köpte även ett par levisjeans som jag precis klippte av till ett par shorts. Perfekt att köpa sånt där nu till våren/sommaren! Och det bästa utav allt var en klänning jag hittade!! Blev nästan arg att någon har skänkt något så fint.. haha, men desto gladare blev ju jag :) Ni får se sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0