2012-03-16


ÄLSKADE fredag. Ryser när jag tänker på hur fort veckorna går när det är vår! Men lite helg skadar ju faktiskt inte. Sov dåligt inatt och vaknade flera gånger med illamående och magvärk. Bad till gud att jag inte hade dragit på mig en influensa, och han lyssnade tydligen. Började morgonen med träning, någolunda trött men med lite frukost i magen piggnade jag till. Hade medialektion, åt kycklingwok i matsalen, njöt lite i solen och avslutade med rörlig bild. 

Nu ska jag inviga helgen på bästa sätt vilket innebär god mat & mys framför teven. Bjuder på en liten sneakpeak på dagens. Lång kavaj från jc, avkapad skjorta, örhängen från gina & halsring från lindex. Till detta gråa levisshorts och vita låga converse. Hoppas att ni får en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan vilka ögonbryn!!

2012-03-18 @ 23:36:58
Postat av: filippa

haha asså

2012-03-19 @ 18:03:59
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0