2012-05-09

Hej på er :) Hoppas ni mår bra! Efter 10 timmars sömn var det lättare än vanligt att ta sig upp vid 9 för dagens enda lektion. Hade religionskunskap och blev återigen påminda om att det bara är si och så många dagar kvar till bal och student. Blandade känslor mellan lycka och skräck. Paniken kryper ännu mer i kroppen när jag inser att vi har tre prov och tre inlämningar kvar att göra innan dess.. 

För att släppa skolångesten gick jag till körskolan för att få lite körkortsångest istället. Satt och pluggade några timmar och klarade min livs första fas. Kändes bra vill jag lova! Så körkortet ska försökas fixas innan studenten, det är verkligen mitt mål. 

Så nu har man en del att göra.. Därför ska jag sätta igång redan nu och påbörja en fg uppgift innan jag sticker iväg på match! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0