2012-05-19

Godmorgon på er! Har varit fullt upp dessa två dagar, därav uppdateringen.. Hoppas allt är bra med er i alla fall! Torsdagkvällen spenderades på Olearys för att kolla hockeyn och umgås med några saknade vänner, där vi tröstade oss med mer popcorn och mys efter Sveriges förlust. Igår blev jag tidigt upphämtad av Lucas för Brunch hos Malins trädgård. Vi gjorde scones, äggröra, bacon och massa annat gott som vi smaskade i oss i den härliga sommarvärmen. På eftermiddagen åkte mamma och jag en sväng till Ikea och avslutade den med Edde och Måns hemma i soffan till Ice Age! Nu sitter jag på bussen till Örebro där vi ska spela match vid fyra.. Ikväll övernattar vi på Scandic hotell och spelar en till match i Karlstad imorgon! Så vi hörs helt enkelt när jag har landat hemma igen :) ha en fortsatt bra helg, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0