2012-05-22


3 prov och 2 inlämningar denna veckan förklarar väl saken till dålig uppdatering här på bloggen.. Idag slutade jag redan vid halv tio, men istället för att ta tag i plugget satte jag mig vid symaskinen direkt när jag kom hem. Sydde ytterligare en studentklänning, så nu har jag ingen aning om vilken jag ska ha på mig när studentdagen väl kommer haha. Batteriet på kameran var slut, men lovar självklart att visa upp klänningarna så fort pluggandet har lagt sig.

Nu ska jag lägga mig ute i solstolen och plugga naturkunskap och religion. Sedan har jag en körlektion inbokad och till sist träning. Är helt slut, men lär väl överleva denna dagen med! Vi hörs :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lucas

Jättebra blogg! Läser den varje dag! Fortsätt så!

2012-05-22 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0