2012-11-14

Godkväll! Tidig uppstigning och jobb till halv fem idag med! De frågade även om jag kunde tänka mig att jobba hos dom imorgon och på fredag så det känns bra att ha det uppbokat så man slipper irra runt vart det är man ska :) Var ute flera timmar idag med, men det var faktiskt kul! Frös ingenting tack vare nya dojjorna haha. 
 
Men på trikken hem kände jag verkligen hur slut jag var i hela kroppen.. Det tar på en att vistas med barn hela dagen kan jag lova! Milla och Johanna har också jobbat idag och ligger just nu och sover, medan felicia och jag sitter och kollar på gossip girl.
 
Detta är den första serien jag verkligen följer. Johanna har sett till säsong 5, och vi andra har precis börjat på säsong 2. Tycker faktiskt det är jättebra hittills! Kollade oth en säsong och tyckte verkligen om det, men tiden rann iväg och det kändes inte som att jag hade tid att kolla mitt i all skola och träningar. Men nu när vi ändå bor här är det perfekt underhållning på kvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0