2012-11-15

Ytterligare en dag som dagisfröken avklarad! Har precis avnjutit en middag tillsammans med sambosarna och ska nu kolla på film. Skönt att börja komma in i rutinerna! Vi var ute på en stor lekplats och lekte i åtta timmar idag igen, och nu känns det som att jag håller på att bli sjuk.. Krasslig och snörvlig trots att jag hade på mig sex tröjor + min tjocka vinterjacka idag haha. Men det är väl alla snoriga barn som basillerna kommer ifrån. Aja vi får hoppas att jag känner mig pigg nu när det äntligen snart är helg :)
 
Imorgon ska jag jobba 8.30-16.30, sen ska vi ha fredagsmys med tacos här hemma. Dessutom avslöjade Måns världens bästa överraskning, och det var att han och Jörgen kommer till Oslo imorgon och stannar här över helgen. Underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0