BARNEHAGE

Hej på er :) Efter ett åtta timmars pass på barnehagen är vi helt utslagna här hemma!! Vi ligger just nu i soffan men ska strax ta en promenad till en fotbollsplan här i närheten. Vi har ju snackat med några svenska tjejer som bor här i Oslo och är sugna på att spela inomhusfotboll. Så ska träffa dom ikväll och snacka lite angående träningar och en eventuell cup. Dock har jag blivit ännu mer förkyld, och har haft migrän sen tolv idag... Hoppas bara att jag inte får bihåleinflammation för att jag drar in för mycket snor i huvudet haha.. Nä men känner mig fan inte bra alltså. Typiskt att man blir sjuk när man vill jobba!! Menmen, får väl försöka sova mig frisk.
 
Angående bilden, är det någon som minns dessa pennor?! Vi hade sånna på dagiset idag, och jag blev så himla nostalgisk :D Det är luktpennor och jag hade exakt dessa när jag var liten. Sniffade ju sönder pennorna idag, det kanske är en anledning till min huvudvärk?.. hehe Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0