I LOVE YOU

 
Jag älskar sättet du ser på mig. Hur du stryker mig i håret och pussar på mig. Jag älskar att vakna tidigare än dig på morgonen och beundra dina långa ögonfransar. Jag älskar din omtänksamhet. Jag älskar hur du får mig att tro att jag har en chans mot dig på fifa. Jag älskar att se dig stolt när du slutligen har vunnit. Jag älskar när du skrattar åt mina dåliga skämt. Jag älskar dina mjuka läppar. Jag älskar när du säger att jag är fin i allt, när jag har beslutångest vad jag ska ha på mig. Jag älskar att se dig lycklig, efter att ha presterat bra på en match. Jag älskar din ödmjukhet. Jag älskar att du älskar mig för den jag är. Jag älskar ditt leende så jävla mycket att jag tvingar dig le på varje kort. Jag älskar allt vi varit med om. Jag älskar hur roligt vi har tillsammans. Jag älskar att vi har en resa att se fram emot.
Jag älskar dig 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej!
Jag undrar på ett ungefär hur mycket du kommer få ut från jobbet per månad för funderar också på att flytta till oslo men undrar om det kommer gå ihop!:))

2012-11-20 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0