THERE IS NO TIME FOR US

Bilden är från igår när vi strosade runt på stan. Har faktiskt blivit jättemysigt julpynt på gatorna här i Oslo! Efter att farfar dog på julafton för två år sedan, har jag tappat tycke för julen helt. Vill helst komma bort från allt som har med julen att göra. Men tro det eller ej, så tycker jag faktiskt att det ska bli lite tråkigt att inte vara hemma och fira jul med familj och släkt. Har lite ångest över att inte fira med varken morfar eller farmor ♥ Men självklart ångrar jag absolut inte att jag följde med Måns och hans familj på resan, det ska verkligen bli hur skönt som helst att komma iväg :) Får helt enkelt fira lite minijul den 29e december då jag är hemma en dag med familjen, innan jag åker tillbaka till Oslo för att fira nyår. Dessutom går ju tiden så himla fort, så snart är det väl jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0