2012-10-05

Gårdagen spenderade jag i köket för mitt livs första bullbak! Tror inte det var någon som missade att det var kanelbullens dag igår! Säga vad man vill om påhittade dagar, men jag passade på att gotta mig så som många andra :) Tränade i spöregn så att komma hem till en varm och skön dusch var mer än omtyckt. Måns anlände för enchilladaskäk och även lite bullfika framåt kvällen tillsammans med familjen. Mysiga är dom trots allt!
 
Idag åkte jag Lucas och Isac ut till golfbanan för att slå lite på rangen. Herregud vad dåligt det gick, men grabbarna var över förväntan! När vi blivit för trötta i armarna åkte vi hem till mig för kaffe och bulle idag igen hehe.. Ska skicka med måns en påse hem så att jag inte äter upp alla själv!
 
Snart kommer Lucas och hämtar upp mig så ska vi tillsammans med Isac och Malin åka till Maxi och köpa massa gott. Ikväll står ost och kex myskväll på schemat vilket är mer än behövligt. Ha en bra fredag! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0