2012-10-07

Blev deprimerad på jobbet av alla kunder som kom festglada in och köpte tobak. Och där satt jag en lördagkväll och drack hallonsmoothie. Men så fort klockan slog nio stängde jag igen butiken och satte mig på cykeln i raserfart hem. En halvtimma senare var jag hos malin och fixade mig och för att sedan landa på vår näst sista destination, förfest en gata bort. Rinkabyholmkillarna och vi körde lekar och drack några för många shots. Tog taxi till Palace, där jag hade så jävla kul!! Minns inte när jag var där senast, men kommer definitivt gå dit några fler gånger så länge jag är kvar i Kalmar. Dansade tills vi svettades sönder och avslutade med varma mackor i malins kök. Lyfter på hatten för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2012-10-08 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0