2012-10-18

Lite såhär känner jag idag. Sängen, mina duntofflor och Bon Iver är det mesta som lockar faktiskt. Igår firade vi Tove som även hon fyllt den meningslösa åldern 19. Men fint hade hon gjort det med bål och tårtor för att sätta lite guldkant på att man faktiskt bara fyller år en gång om året. Så där hade vi det trevligt ett bra tag innan vi fick skjuts in till KM där vi drack rosa pantern och mötte på lite annat folk. Jag var danssugen och ville till Harrys men vi slutade på Olearys till sist i alla fall så det blev ganska lugnt. När klockan slagit två tog jag, johanna och felicia en taxi hem till mig och avslutade kvällen med nattmackor i mitt kök. Fina är dom i alla fall och tack till tove som var värd för kvällen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0