201210-08

Hej på er :) Efter ff matchen igår åkte jag och jobbade några timmar. Ska försöka jobba så fort de behöver hjälp nu innan vi drar till norge, så att jag gör något vettigt om dagarna! Efter jobbet mötte jag upp Måns så gick vi till videoaffären och hyrde film och köpte chips. Fan för mig, äter så mycket skit.. Funderar starkt på att försöka bli lite nyttigare, men frågan är hur länge jag skulle klara det? Aja kanske värt ett försök i alla fall.
 
Idag kom Petra, Måns mamma till lägenheten ganska tidigt, hon var ledig från jobbet så storstädning stod på schemat! Vi dammsög, rengjorde, putsade och allt  dedär i flera timmar innan vi gick till Panorama där Måns bjöd på lunch :) Åt pasta med broccoli och bacon vilket var jättegott!
 
Nu är jag hemma och ska ha slötid att lyssna på musik och läsa bloggar innan träningen om en timme. Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

bor du och måns ihop? :)

2012-10-08 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0