MIRAKELKUR...

Kaotisk dag idag. Skulle ju åkt ut till ett köpcentrum för att söka jobb, men då mina utslag bara blev värre och värre valde jag att istället uppsöka ett sjukhus. Satt i ett väntrum i en och en halv timma innan det var min tur, och när jag väl kommer fram säger hon att det är sådan extrem väntetid på just läkarna att hon ber mig ta en buss ut till ett annat sjukhus, Så jag följde hennes anvisningar och satte mig lite lagom vilsen på en buss till ingenstans. Kom till slut till ett köpcentrum där det fanns en vårdcentral. Där fick jag vänta ytterligare några timmar innan jag fick prata med en jättesnäll läkare. 
 
Han trodde att mina exsem berodde på att jag ända sedan barnsben har haft böjvecksexsem, och att väderomslagen påverkade nu när vintern börjar komma. Så jag fick en stark hydrokortisonsalva, en burk tabletter och en till salva som jag ska testa nu redan ikväll. Det var inget billigt kalas kan jag lova, men får helt enkelt hoppas på att det är värt det! 
 
 
Tack snälla till er två som gav mig tips om små kurer :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0