OSLO PACKNING...

Lite så känner jag just nu. Det ligger kläder, skor, toalettartiklar, handdukar, lakan och en jäkla massa annan skit över hela golvet i mitt rum. Med andra ord så har packningen inför Oslo verkligen börjat på fullaste allvar. Det känns inte alls bra. Men så fort hela mitt lilla liv har packats ner i mina två väskor kommer jag kunna andas igen. Hoppas innerligt att man får ett jobb där man har arbetskläder, istället för att bära sina egna. Kommer ju bli så förbannat mycket tvätt annars!! Och klädproblem dessutom.. 
 
Och skorna är nog det värsta! Vi har kommit överens om att man max får ha med sig 5 par skor, (inklusive löpardojjor) så för att bestämma mig får jag väl börja köra ole dole doff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0