SÅ LÄNGE DET FINNS STJÄRNOR ÖVER OSS SOM ORKAR SLÅ

Godkväll! Idag har inte mycket blivit gjort.. Mest tagit några powernaps och ätit nudlar. Men tvingade iväg mig själv till träningen i alla fall! Så nu ligger jag utslagen i soffan och kollar igenom alla bilder från balen. Åh vad jag saknar den dagen! Förutom studenten så var det helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv. Så underbar rakt igenom med mina finaste vänner och pojkvän. Solen skén, vi var fina, fulla och vi hade den bästa veckan framför oss.
 
Men nu har vi kommit en steg längre i livet och det är dags för nya utmaningar. Men ibland behöver man kolla tillbaka på alla minnesvärda dagar som har fått en att må så jäkla bra. ♥
 
Haha angående bilden så hittade jag den nu bland hundratals. Den stack väl ut lite om man säger så ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0