2012-09-01

Hej på er :) Idag har det varit varmt här i Kalmar, eller ja varmt för att vara sensommar i Sverige. Efter att jag kom hem från Öland imorse åkte mamma och jag först och storhandlade och sedan vidare in till stan för att fika/luncha. Hon bestämde Skafferiet, och jag bestämde att bjuda. Perfekt deal på en mamma och dotter dag. Jag åt en himmelsk god ciabatta med skagenröra, och hon med parmaskinka, mozarella och pesto vilka båda verkligen var att rekommendera! Mamma börja shoppa, och jag som bestämt mig att hålla igen fick mest agera smakråd.
 
När vi kom hem gjorde mamma mojito, vilket hon gör sisådär varannan dag nu på sommaren haha, men jag håller med om att det är oförskämt gott och smak av sommar. Så där låg vi i varsin solstol och njöt av våra drinkar tills solen försvann bakom träden och vi bestämde oss för att gå in.
 
Ikväll ska hon och jag äta kräftor, vilket är tredje gången på fyra dagar för mig... Men jag älskar det, och kan verkligen inte låta bli att sätta tänderna i de små kräldjuren ;) Hoppas ni i alla fall får en bra lördagkväll!
 


 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0