2012-09-03

Godmorgon :) Dagen igår spenderades i Göteborg. Bussresan började vid nio här hemma, och klockan tre mötte vi Tölö IF för match på deras hemmaplan. Det regnade som alltid i Göteborg, men strax innan matchstart började det avta. Det blev en tuff match, med en skitinsats från min egen del. Men med vilja och goa lagkamrater lyckades vi göra 2-1 i slutminutrarna och där med få med oss 3 poäng. Att vi blev belönade med gyros efter matchen gjorde ju inte dagen sämre!
 
Måns spelade också match i Göteborg, nämligen mot Gais. Och där blev det också vinst, så när vi kom hem ungefär samtidigt myste vi resten av kvällen hemma hos honom. Idag vaknade jag av pussar innan han skulle ta flyget till Stockholm. Han ska på landslagsläger tills på fredag, så jag önskar han all lycka till och hoppas att det stämmer att det kan vara bra att sakna varandra lite.. ♥
 
På bilden ser ni min födelsedagspresent jag fick av honom. Ett par Jeffrey Campbell, som jag önskat mig så länge! Ni kan ju gissa hur överlycklig jag blev, världens bästa måns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0