2012-09-04

Hejhejhej :) Idag var det tidig uppstigning, eller ja tidigt för att ha sovmorgon varenda dag. Jag, Emma och Dannie hade nämligen bestämt oss för att spela golf och hade starttid vid halv nio. Trots att jag är medlem på Kalmar golfklubb var det första golfrundan för mig iår. Har haft mycket med fotbollen och skolan, så har helt enkelt inte blivit av tidigare. Och första nio hål märktes det väl att man inte varit ute på ett bra tag, men sen kom jag igen och spelade faktiskt över mina förväntningar, vilket var jättekul. Länge sedan jag träffade mina gamla fotbollstjejer, så sällskapet gjorde ju absolut dagen mycket bättre dessutom :) Kom inte hem förrän vid två, och sedan dess har jag bara pluggat vilket jag ska fortsätta med resten av kvällen..
 
Nu känner man även att hösten är påväg.. usch, vad hände med sommaren egentligen? Jag börjar redan fundera över vad jag ska köpa för vinterjacka iår.. Hoppas vi i alla fall får en solig och fin höst! Bilderna är från två år sedan, lite senare än såhär års. Minns i alla fall att det var skitkallt att stå där i klänning, så jag hade vinterjackan med för att värma mig haha.
Hoppas ni får en bra kväll i alla fall! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0