2012-09-06

Hejhejhej :) Veckorna springer förbi fortare än någonsin. Jag tänker på framtiden, och vad som ska hända sen. Enormt stort och häftigt, men lite skrämmande också. Vad händer om jag blir total förälskad i Oslo och bestämmer mig för att bosätta mig där resten av livet? Eller någon helt annanstans? haha sjukt att det faktiskt inte är helt omöjligt. Men då gäller det att få ihop alla pusselbitar som hör livet till.
 
Ställde klockan för att hinna plugga länge idag,och fan vad bra det gick. Blev på bra humör och det kan behövas, efter gårdagens fotbollsmatch. Vi vann visserligen med 2-0 mot Färjestaden, men fan vad dålig jag var. Just nu vill jag avsluta säsongen på ett bra sätt, och därefter ta ett break från fotbollen, behöver det, även om det innerst inne tar emot.
 
Nu ska mamma och jag dricka kaffe innan jag ska åka iväg och träna. På bilden ser ni en jättefin födelsedagspresent jag fick från Måns mamma och pappa. Det är en plåtskylt i retrostil med världens klokaste budskap. Gillar den hur mycket som helst! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0