2012-09-10

Hej på er :) Hade en helt perfekt helg i Malmö som bestod av shopping, god mat och bästa sällskapet. På lördagkvällen åt vi på Sankt Markus vinkällare, en jättemysigt restaurang, som låg nere i en stenkällare i centrala Malmö. Där nere fanns det inte en enda lampa, utan bara massa tända ljus vilket höjde stämningen lite extra. Det bjöds på buffémat med allt från kräftor, till parmaskinka, oxfile, potatisgratäng, fisksoppa, grönsaksröror,rostbiff, lax och allt man kan tänka sig! Dessutom fanns det ett efterättsbord med pajer, tårtor och frukt och ett ost & kex bord. Låter som himmelriket för oss matälskare ellerhur? haha, det var det kan jag lova :) Om ni är i Malmö måste ni gå dit!!!
 
Nu har jag fört över mina sommarjobb pengar till mitt sparkonto, och efter all shopping är jag verkligen så pank som man kan bli.. Men efter en toppenhelg var det helt klart värt det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0