2012-09-11


Godmorgon! Som ni kanske vet har jag pluggat och pluggat till körkortet den senaste tiden.. Jag kuggade ju nämligen på teoriprovetmed 3 poäng för drygt en månad sedan, och fick inte göra om det, förrän jag hade gjort körningen. Men klarade däremot uppkörningen på min födelsedag, vilket var en otrolig lättnad! Igår skrev jag i alla fall om provet och klarade det, vilket resulterade i att jag tog mitt efterlängtade körkort!!
 
Detta har helt ärligt varit det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Aldrig kämpat såhär mycket, förgäves som det då kändes.. Har haft en enorm ångest över denhär jävla teorin, och nu känns det som att klumpen i magen som legat och grott där så länge, äntligen har släppt! Jag vet inte hur många gånger jag börjat lipa i körskolebilen eller slängt böckerna i väggen här hemma. Och trots den värsta perioden i mitt liv, har jag fortsatt kämpa, tack vare stödet på körskolan, här hemma och mina vänner, och nu kan jag tacka er, för jag är så jävla glad. Det är ju till slut så värt det!
 
Nu känner jag att det är dags att släppa taget, våga lämna denna staden utan någon som helst ångest, och vara förbannat stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så bra lippis!!! :D grattis!!!!

2012-09-11 @ 20:57:38
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0